Curs de torn intermig

Perfecciona i desenvolupa les bases del torn en aquest curs de nivell intermig.

Endinsa’t en la tècnica del torn ceràmic, ampliant els exercicis d’aprenentatge per desafiar les teves habilitats. Aquest curs està dissenyat per a persones amb un nivell bàsic de torn que puguin centrar i crear formes bàsiques (bol, cilindre, gerro) de fins a 2 kg de pes.

Al llarg de la setmana, explorarem tècniques més avançades i complexes, permetent-te ampliar el teu repertori i millorar la teva destresa en el maneig del torn. Des de peces tancades fins a formes més elaborades, et guiarem perquè aconsegueixis un nivell intermig en la teva habilitat amb el torn de ceràmica.

A qui va dirigit?

(+info) (-info)

Aquest curs està dirigit a persones amb un nivell bàsic de torn, que puguin centrar i crear formes bàsiques (bol, cilindre, gerro) de fins a 2 kg de pes. Si busques avançar en les teves habilitats i explorar noves tècniques en el tornejat de ceràmica, aquest curs et proporcionarà els reptes i la orientació necessaris per aconseguir-ho.

Qui imparteix el curs?

Anas Rifi-Zinati Bakkali

Anas Rifi-Zinati és artista, ceramista i dissenyador industrial. El seu projecte va des de la creació de peces conceptuals fins al disseny de productes. Les seves obres segueixen una filosofia basada en la producció responsable, un procés enriquidor i col·laboracions amb altres dissenyadors/artistes.

Instagram Anas Rifi-Zinati

Instagram Espai Alfar

Programa del curs

OBJECTIUS

Aquest curs està dissenyat per aprofundir en les tècniques de torn ceràmic mitjançant una successió de formes que portin al perfeccionament de les habilitats dels participants. Al final
de les 15 sessions, els alumnes hauran adquirit una comprensió avançada i pràctica de diverses tècniques de torn.

CONTINGUTS

• Setmana 1: Repàs de Formes Bàsiques
    Revisió i pràctica de les formes bàsiques de torn (bol, cilindre, peces tmb Coll, peces tancades….
  • Setmana 2–3: Formes Tancades (+ Manetes, Caixes i Tapes)
    Introducció i pràctica de la creació de formes tancades com pots i gerros, amb enfocament en l’afegit de manetes, caixes i tapes.
  • Setmana 4–5: Formes de Paret Doble
    Exploració de les tècniques per crear peces amb parets dobles, incloent-hi boles amb buit interior i altres formes tridimensionals més complexes.
  • Setmana 6–9: Peces Fetes en Dues Parts
    Creació de peces que consten de dues parts separades, com ara jarrons amb colls separables, urnes o recipients de múltiples parts.
  • Setmana 10–15: Projecte Final
    Desenvolupament d’un projecte final en el qual els alumnes aplicaran totes les tècniques apreses durant el curs per crear una peça única i personal amb el suport del professorat.

Aquest programa permetrà als participants expandir les seves habilitats en el torn ceràmic, des de les bases fins a formes i tècniques més avançades, culminant en la realització d’un projecte significatiu al final del curs.

Període:

1r quadrimestre

Docent
Número d'hores
informació per concretar a inicis de setembre
Nivell
Ampliació/Especialització
Cost del curs

100€ inscripció + 579€ matrícula + 11€ assegurança
TOTAL 690€

Idioma en el que s’imparteix el curs
CA, ES, ENG