Postgrau d’il·lustració i imatge narrativa

• Postgrau il·lustració narrativa - Galeria 11
  • Postgrau il·lustració narrativa - Galeria 12
  • Postgrau il·lustració narrativa - Galeria 13
  • Postgrau il·lustració narrativa - Galeria 10
  • Postgrau il·lustració narrativa - Galeria 06
  • Postgrau il·lustració narrativa - Galeria 09
  • Postgrau il·lustració narrativa - Galeria 07
  • Postgrau il·lustració narrativa - Galeria 08
  • Postgrau il·lustració narrativa - Galeria 02
  • Postgrau il·lustració narrativa - Galeria 03
  • Postgrau il·lustració narrativa - Galeria 05
  • Postgrau il·lustració narrativa - Galeria 04
  • Postgrau il·lustració narrativa - Galeria 14
  • Postgrau il·lustració narrativa - Galeria 15
  • Postgrau il·lustració narrativa - Galeria 16
  • Postgrau il·lustració narrativa - Galeria 01

El Diploma dEspecialització en Il·lustració i Imatge Narrativa de lUAB recull la reconeguda experiència en la formació dil·lustradors de lEscola Massana Centre dArt i Disseny de Barcelona en una proposta que completa i complementa la oferta formativa de l’especialitat al centre.

Amb la mateixa filosofia basada en el pensament creatiu que ha marcat el perfil de la Massana i en els seus excel·lents tallers doficis i aules equipades per al treball manual i digital, lestudiant treballarà amb un equip docent format per artistes i professionals reconeguts de la il·lustració i la narració visual en una formació que abasta des dels principis de la retòrica visual i els fonaments de la imatge narrativa fins a les metodologies de projecte més contemporànies.

El programa també oferirà tallers dedicats als principis fonamentals de la il·lustració editorial impartits per destacats autors especialitzats. A més, s’ampliaran les possibilitats expressives i professionals de la il·lustració més enllà dels enfocs tradicionals, explorant l’ús de tècniques com l’estampació i les arts del foc en la creació d’edicions seriades en paper i objectes tridimensionalsaixí com els principis de la imatge en moviment i lanimació dautor.

Concebut per oferir un recorregut pedagògic ambiciós i estimulant per als estudiants, el diploma proporcionarà una poderosa experiència daprenentatge, tant individual com col·lectiva, amb potencial suficient per establir les bases duna trajectòria professional creativa.

Coordinació acadèmica

Pere Ginard